Doorgaan naar hoofdcontent

Nha examenuitslag + Nha nieuwe opleiding Nagelstyling



Er werd al door een aantal mensen gevraagd of ik mijn examenuitslag binnen had en helaas ik ben opnieuw gezakt en serieus ik begreep er helemaal niks van want ik was best wel zeker van mijn zaak dit keer maar helaas. Ik had mijn examen Sales nog slechter gemaakt dan de eerste keer van een 5 naar een 4 (zwaar kut) en waar ik al bang voor was mijn Nederlandse examen waar ik op alle 3 de onderdelen een voldoende moet hebben had ik een 3, 5 en een 8. Ja een 8 voor mijn schrijfopdracht dus ik kan alleen maar schrijven was gelijk mijn opmerking grrr.. best wel teleurgesteld was ik vandaar ook dat ik het niet gelijk online heb gepost. Ik ga vanaf nu maar één examen per keer doen en ik wil en zal het sales examen gaan halen in April! Deze tweede keer kreeg ik namelijk precies het zelfde examen als de eerste keer wat ik best vreemd vind en vaak ook mijn struikelblok is maar heb bijna alles onthouden en ga me daar ook meer op focussen en dat boek uit mijn hoofd leren haha. Ik ga het dus wat rustiger aan doen en dan maar wat langer ermee bezig zijn maar dan moet het goed komen.

Dan heb ik van de week eindelijk de stap genomen op de opleiding Nagelstyliste aan te vragen ook via het NHA omdat ik dacht dit red ik wel thuis en met informatie via internet en filmpjes maar néé helaas je moet er echt wel begeleiding bij hebben en dat ga ik via deze studie doen. Heb inmiddels het pakket al binnen en mijn eerste les Manicure is zelfs al opgestuurd naar mijn docent. Bij het NHA nagelstyling pakket krijg je een materialenpakket twv €150,- , een dvd waarbij een nagelstyliste van alles voordoet, je mag een praktijk dag bijwonen en een map vol met uitleg, foto's en leuke weetjes. Zelf heb ik gekozen voor de uitgebreide variant waarbij je dieper ingaat op uv gelnagels en nailart en deze zending word over een aantal maanden verstuurd waarbij je ook weer een materialenpakket krijgt twv €100,-. Ik ben dol enthousiast en wil het liefst alles zo snel mogelijk leren maar ik ga stap voor stap en oefen regelmatig op mijn moeder, zus en zelfs mijn vriend.


Uiteindelijk wil ik ook zo nu en dan wat mensen thuis behandelen ook om het verder te kunnen leren en daarom heb ik daarvoor een facebookpagina aangemaakt: Channailz of mijn twitter: Channailz. Zodra ik dan mensen wil uitnodigen om bij mij langs te komen voor een manicure, acrylnagels zetten of mooie nagels met nailart post ik dit allemaal hierop. Natuurlijk zal op mijn blog ook volop dingen voorbij komen en hou ik jullie zeker op de hoogte.

Ik ga qua examens me wel eerst richten op mijn Sales diploma want dit vind ik echt even prioriteit. De examens van mijn opleiding nagelstyling komen dan wel over een tijdje maar eerst mijn eerste opleiding afmaken voordat ik aan een heel ander onderwerp examen begin.

Liefs x

Reacties

  1. He, dat is jammer. Maar goed dat je zo positief voorruit kijkt!!! Niet de handdoek in de ring gooien...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee wat vervelend dat je je examen niet hebt gehaald, maar geef nooit op! Dan heb ik wat vragen over jouw opleiding, want ik ben zelf ook van plan om weer een opleiding te beginnen. Is jouw opleiding een thuisstudie ? Ik wil namelijk wel een opleiding doen, maar dit moet wel aansluiten bij mijn werktijden, ik kan ook niet stoppen met werken, omdat ik vaste lasten heb natuurlijk... Ben benieuwd hoe alles bij jou zal lopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey ik doe dezelfde nagelstyliste opleiding ook bij NHA! Maar ik ga er echt als een speer doorheen. Ik oefen ook veel op vriendinnen en het lukt me ook steeds beter. Ik volg alle stappen goed en hou mijn map er vaak ook bij.

    Alleen heb ik een vraag en misschien kun jij die beantwoorden aangezien dit bericht al best oud is. Ik ben best snel met de opleiding en het is nu ook vakantie dus daar kan het ook aan liggen. Maar nu ben ik al bijna toe aan de volgende zending (de gel hoofdstukken en materialen) hoe is dit bij jou gegaan? Wanneer kreeg je de volgende zending? En wat zit er allemaal bij het materialen pakket?

    Liefs,

    Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Hoeveel soorten meloen zijn er?

Meloen is familie van de komkommer en dat betekend dat meloen eigenlijk ook geen fruit is maar een groente. Ja hier stond ik zelf ook wel even van te kijken. Meloenen worden in veel tropische en subtropische streken verbouwd maar ook groeien ze onder gecontroleerde omstandigheden in de Nederlandse kassen. Meloenen laten zich heel goed kruisen tot andere soorten hierdoor is er een enorme variatie aan meloen te koop. In Nederland zijn er een aantal meloen soorten die veel voorkomen: Galia Meloen Watermeloen Cantaloupe meloen Piel de sapo meloen Charentais meloen Honing meloen Er zouden maar liefst 70 meloen soorten op de wereld bestaan maar wie weet is dit in de tussentijd zelfs al weer uitgebreid. Zo is er ook een Gwanipa meloen en een Oranje ananas meloen. Het spreekt voor zich dat alle meloen zoet zijn en dus heerlijk door een salade, als tussendoortje of dessert. Als ik een meloensoort zou moeten uit kiezen wat absoluut favori

Kruidvat Hairstyling producten

Ik ben eigenlijk altijd wel weer op zoek naar fijne producten om mijn haar te verzorgen want ik heb helaas nog niet het perfecte product gevonden waar ik echt heel tevreden over ben. Ik stuitte zo tegen de Kruidvat hairstyling producten en besloot deze eens te proberen. Mijn kapsel zou in een mum van tijd klaar zijn voor een frisse start op school, het werk of een romantische date. Dit moeten we natuurlijk proberen met het volledige nieuwe redesign van de Kruidvat hairstyling producten en de toegevoegde nieuwe producten.  Een greep uit de producten van de Kruidvat hairstyling producten: - Curls styling gel - Curls styling cream - Curls styling mousse  - Sleek control serum - Messed up matte clay - Heat protected spray - Hold styling spray - Restyle fibre paste - Shine & care oil spray  - Texture styling spraysl - Tough power gel - Volume booster pre-styling spray Ik heb zelf erg sluik haar waardoor volume echt wel een must is en er genoeg producten zijn die ik heb gekocht maar uite

Review - Dr. Oetker Pizzaburger

Pizza daar kan je mij absoluut niet het bed voor uit krijgen want néé ik vind het niet zo heel erg lekker. Het is niet dat ik het vies vind maar het is niet zo mijn ding en als ik er dan één kies is het een kaas-ui pizza. Ja ik hoor je al lachen want dat is net een kaas-uienstokbrood haha. Al een tijd zag ik de Dr. Oetker pizzaburgers liggen in de schappen maar ik durfde het toch niet aan tot van de week. Ze waren bij de Dekamarkt in de reclame dus deed ik mijn stoute schoenen aan en nam ik ze mee. De pizzaburger is in drie verschillende smaken te verkrijgen: - Dr. Oetker pizzaburger salami - Dr. Oetker pizzaburger diavolo - Dr. Oetker pizzaburger speciale Wij kochten de Dr. Oetker salami en diavolo variant. Eerste indruk Toen ik de doos open deed kwamen daar twee plastic verpakkingen eruit met burgers. In elke verpakking zit een bovenkant en onderkant die je zelf na het bakken op elkaar moet leggen. De onderkant is redelijk goed belegd en de bovenkant is be