Doorgaan naar hoofdcontent

Tijd voor iets nieuws: Nagelstyling


Ik heb dit al een tijdje in mijn hoofd zitten en nadat ik met mams over de Huishoudbeurs liep en we er over aan het praten waren was het moment gekomen om toch wat meer aan te gaan schaffen voor het zetten van acryl nagels, gellak, nailart etc. Ja jullie raden het vast al ik wil dit zelf allemaal gaan doen maar omdat ik echt bij het begin moet beginnen zal het nog niet iets worden waar ik geld voor zal vragen want eerst héél veel oefenen en dit wil ik graag allemaal met jullie delen.


Thuis had ik al een UV lamp staan met nageltips en de toebehoren daarbij want dit had ik van Jasper gekregen voor de kerst omdat hij natuurlijk al wist dat ik dit in de toekomst wou doen en het toen voor een leuk prijsje te koop was. Verder nog wat nagelspullen die ik kocht op de Winterfair. Op de huishoudbeurs stond een stand waar je nogmaals een kleinere UV lamp kon kopen met een gellak setje en dit besloot ik ook mee te nemen verder stond hier ook nog een andere stand die een aantal maanden geleden op de Winterfair ook stond maar hun zijn best prijzig dus besloot hier niets te kopen. Op het BFF event kocht ik samen met mijn zus lakjes voor nog geen €1,- per stuk en ook deze zijn top.

 
Toen begon het helemaal want bij Kruidvat waren de Maybelline nagellakjes 1 + 1 gratis dus nam ik 4 stuks mee verder ging ik nog even langs bij de Etos waar een aantal lakjes 2 voor €2,- waren of met korting ook dook ik die dag nog in de Action waar ik nog gekker werd want ook zij hebben allemaal leuke budgetproof spulletjes dus nam ik nagellak, hand/nagel crème en nagelvijlen mee voor nog geen €5,-  Dezelfde avond ben ik ze nog allemaal gaan uittesten en tot mijn verbazing dekte de nagellakjes van de Action super goed.

 

Woensdag ging ik met mams nog even snuffelen op het internet waarbij we terecht kwamen op een leuke website met veel nagelspullen. Hier kocht ik ook weer het één en ander namelijk een handkussen, acrylpenselen, gellak, 2 buffers en een warmte nagellak die verandert in twee kleuren zodra je hem aanbrengt. ( nog niet uitgetest )



Zaterdag ben ik samen met Jasper de stad in gegaan en ben ik weer flink geslaagd bij de Op=Op voordeelshop en Big Bazar. Bij de Op=Op voordeelshop kocht ik 3 soorten nageltips voor €10,-, 3 verschillende nagellakremovers om uit te testen, wattenschijfjes, 3 buffers en een nieuw nagelknipschaartje. Uiteindelijk kwam ik nog bij de Big Bazar waar ik me moest inhouden want hier verkopen ze Sally Hansen lakjes en Calvin Klein. Ik hield het bescheiden en kocht in totaal 4 lakjes. Ondertussen had ik ook op een aantal marktplaatsadvertenties gereageerd en kocht ik super setje bij een mevrouw in Hoorn die gestopt was hier zat onder andere een frees, glitterpotjes, acryl poeder, tipknipper, nageltips en vijlen bij.

 
Zondag ga ik voorlopig het laatste halen dit is een nageltafel en een roze nagelstyling koffer waar ik al mijn spullen in kwijt kan want het begint nu toch wel heel rommelig te worden overal ligt wel wat. Zoals jullie zien het is een week tijd erg uitgebreid en ik heb heel erg veel zin om aan de slag te gaan heb van de week mijn eerste manicure gegeven aan mijn mams en die houdt er eigenlijk helemaal niet van maar doet het voor mij wat ik super lief vind. Aankomende donderdag ga ik ook even bij mijn zus oefenen aangezien zijn erg lange nagels heeft dus dat weer een hele andere ervaring is. Ik ben er dus druk mee bezig en als ik een leuke nailart verzin zal ik hem online posten.

Liefs x

Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoeveel soorten meloen zijn er?

Meloen is familie van de komkommer en dat betekend dat meloen eigenlijk ook geen fruit is maar een groente. Ja hier stond ik zelf ook wel even van te kijken. Meloenen worden in veel tropische en subtropische streken verbouwd maar ook groeien ze onder gecontroleerde omstandigheden in de Nederlandse kassen. Meloenen laten zich heel goed kruisen tot andere soorten hierdoor is er een enorme variatie aan meloen te koop. In Nederland zijn er een aantal meloen soorten die veel voorkomen: Galia Meloen Watermeloen Cantaloupe meloen Piel de sapo meloen Charentais meloen Honing meloen Er zouden maar liefst 70 meloen soorten op de wereld bestaan maar wie weet is dit in de tussentijd zelfs al weer uitgebreid. Zo is er ook een Gwanipa meloen en een Oranje ananas meloen. Het spreekt voor zich dat alle meloen zoet zijn en dus heerlijk door een salade, als tussendoortje of dessert. Als ik een meloensoort zou moeten uit kiezen wat absoluut favori

Kruidvat Hairstyling producten

Ik ben eigenlijk altijd wel weer op zoek naar fijne producten om mijn haar te verzorgen want ik heb helaas nog niet het perfecte product gevonden waar ik echt heel tevreden over ben. Ik stuitte zo tegen de Kruidvat hairstyling producten en besloot deze eens te proberen. Mijn kapsel zou in een mum van tijd klaar zijn voor een frisse start op school, het werk of een romantische date. Dit moeten we natuurlijk proberen met het volledige nieuwe redesign van de Kruidvat hairstyling producten en de toegevoegde nieuwe producten.  Een greep uit de producten van de Kruidvat hairstyling producten: - Curls styling gel - Curls styling cream - Curls styling mousse  - Sleek control serum - Messed up matte clay - Heat protected spray - Hold styling spray - Restyle fibre paste - Shine & care oil spray  - Texture styling spraysl - Tough power gel - Volume booster pre-styling spray Ik heb zelf erg sluik haar waardoor volume echt wel een must is en er genoeg producten zijn die ik heb gekocht maar uite

Review - Dr. Oetker Pizzaburger

Pizza daar kan je mij absoluut niet het bed voor uit krijgen want néé ik vind het niet zo heel erg lekker. Het is niet dat ik het vies vind maar het is niet zo mijn ding en als ik er dan één kies is het een kaas-ui pizza. Ja ik hoor je al lachen want dat is net een kaas-uienstokbrood haha. Al een tijd zag ik de Dr. Oetker pizzaburgers liggen in de schappen maar ik durfde het toch niet aan tot van de week. Ze waren bij de Dekamarkt in de reclame dus deed ik mijn stoute schoenen aan en nam ik ze mee. De pizzaburger is in drie verschillende smaken te verkrijgen: - Dr. Oetker pizzaburger salami - Dr. Oetker pizzaburger diavolo - Dr. Oetker pizzaburger speciale Wij kochten de Dr. Oetker salami en diavolo variant. Eerste indruk Toen ik de doos open deed kwamen daar twee plastic verpakkingen eruit met burgers. In elke verpakking zit een bovenkant en onderkant die je zelf na het bakken op elkaar moet leggen. De onderkant is redelijk goed belegd en de bovenkant is be