Doorgaan naar hoofdcontent

Dag 4: Center Parcs Eemhof


Donderdag 1 mei, Het is alweer mei en onze een na laatste dag op Center Parcs is aangebroken want morgen alweer naar huis. We besloten om lekker vroeg naar het zwembad te gaan dus 9:50 stonden wij al voor de ingang om lekker te gaan zwemmen. Het was nu nog rustig dus snel gehaast naar de wildwaterbaan waar nog niemand in lag en dat vind ik zelf het fijnste. Alleen bleken ze wel aan het raften in de wildwaterbaan oftewel de baan stond onwijs hard. Dit had ik na twee keer ook wel gezien ik botste overal tegen aan haha. De stroomversnelling in het zwembad is ook lekker lang en dat vind ik ook altijd wel een fijn onderdeel. Jasper ging ondertussen nog van een aantal glijbanen terwijl ik wat dobberde in het water. 


Na 1 1/2 uur kregen we toch wel trek in een broodje dus haalde we broodjes en gingen naar het huisje waar we nog beleg hadden liggen. We hadden besloten om er lekker een rustig dagje van te maken dus ging ik even in bad terwijl Jasper met zijn telefoon aan het rommelen was. Hij is als een kind zo blij met het toestel. Ik vind het tijdens de vakantie altijd heel fijn om in bad te gaan liggen en even een momentje voor mezelf te nemen. Muziekje op, drankje erbij en rust! 


Nadat ik uit bad was gekomen zijn Jasper en ik richting de Action Factory gegaan. Je merkt het wel dat wij hier vaak te vinden waren mede omdat hier de gamehall was en alle activiteiten. Dit keer gingen we gewoon even samen een drankje doen omdat de vakantie er toch bijna op zit. Alleen konden we het toch weer niet even laten om nog een spelletje te spelen en ja hoor Jasper won even de jackpot van 1100 tickets. We hadden van de hele week onze tickets opgespaard en besloten die de laatste dag in te gaan leveren en nu naar het huisje te vertrekken.


In ons huisje aangekomen hadden we nog wel even voordat we gingen eten dus keken we samen even televisie en maakte onze klaar voor het grillrestaurant. Dit is toch wel echt mijn favoriete restaurant van heel Center Parcs. Wij hadden aan arrangement geboekt 1 x dinerbuffet en 1 x grill arrangement voor € 57,50 dus hoefde nu alleen nog maar de drankjes te betalen. Als voorafje namen wij natuurlijk carpaccio want wij zijn hier beide dol op. Ons hoofdgerecht werd een mega hamburger van maar liefst 17cm doorsnede met een dubbele burger. Onze buikjes zaten toen al aardig vol maar kregen nog een dessert en besloten daarna af te rekenen. Onze vakantie zat er nu toch wel bijna op dus tijd om de koffers alvast in te pakken en nog even samen te genieten van deze avond.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoeveel soorten meloen zijn er?

Meloen is familie van de komkommer en dat betekend dat meloen eigenlijk ook geen fruit is maar een groente. Ja hier stond ik zelf ook wel even van te kijken. Meloenen worden in veel tropische en subtropische streken verbouwd maar ook groeien ze onder gecontroleerde omstandigheden in de Nederlandse kassen. Meloenen laten zich heel goed kruisen tot andere soorten hierdoor is er een enorme variatie aan meloen te koop. In Nederland zijn er een aantal meloen soorten die veel voorkomen: Galia Meloen Watermeloen Cantaloupe meloen Piel de sapo meloen Charentais meloen Honing meloen Er zouden maar liefst 70 meloen soorten op de wereld bestaan maar wie weet is dit in de tussentijd zelfs al weer uitgebreid. Zo is er ook een Gwanipa meloen en een Oranje ananas meloen. Het spreekt voor zich dat alle meloen zoet zijn en dus heerlijk door een salade, als tussendoortje of dessert. Als ik een meloensoort zou moeten uit kiezen wat absoluut favori

Kruidvat Hairstyling producten

Ik ben eigenlijk altijd wel weer op zoek naar fijne producten om mijn haar te verzorgen want ik heb helaas nog niet het perfecte product gevonden waar ik echt heel tevreden over ben. Ik stuitte zo tegen de Kruidvat hairstyling producten en besloot deze eens te proberen. Mijn kapsel zou in een mum van tijd klaar zijn voor een frisse start op school, het werk of een romantische date. Dit moeten we natuurlijk proberen met het volledige nieuwe redesign van de Kruidvat hairstyling producten en de toegevoegde nieuwe producten.  Een greep uit de producten van de Kruidvat hairstyling producten: - Curls styling gel - Curls styling cream - Curls styling mousse  - Sleek control serum - Messed up matte clay - Heat protected spray - Hold styling spray - Restyle fibre paste - Shine & care oil spray  - Texture styling spraysl - Tough power gel - Volume booster pre-styling spray Ik heb zelf erg sluik haar waardoor volume echt wel een must is en er genoeg producten zijn die ik heb gekocht maar uite

Review - Dr. Oetker Pizzaburger

Pizza daar kan je mij absoluut niet het bed voor uit krijgen want néé ik vind het niet zo heel erg lekker. Het is niet dat ik het vies vind maar het is niet zo mijn ding en als ik er dan één kies is het een kaas-ui pizza. Ja ik hoor je al lachen want dat is net een kaas-uienstokbrood haha. Al een tijd zag ik de Dr. Oetker pizzaburgers liggen in de schappen maar ik durfde het toch niet aan tot van de week. Ze waren bij de Dekamarkt in de reclame dus deed ik mijn stoute schoenen aan en nam ik ze mee. De pizzaburger is in drie verschillende smaken te verkrijgen: - Dr. Oetker pizzaburger salami - Dr. Oetker pizzaburger diavolo - Dr. Oetker pizzaburger speciale Wij kochten de Dr. Oetker salami en diavolo variant. Eerste indruk Toen ik de doos open deed kwamen daar twee plastic verpakkingen eruit met burgers. In elke verpakking zit een bovenkant en onderkant die je zelf na het bakken op elkaar moet leggen. De onderkant is redelijk goed belegd en de bovenkant is be