Doorgaan naar hoofdcontent

Dag 5: Center Parcs Eemhof

Vrijdag 2 mei, Helaas! we zijn aangekomen aan de laatste dag. Zo'n midweek vliegt ook altijd om maar we hebben het super fijn samen gehad. Veel kunnen praten over de toekomst en eventueel plannen om een huis te gaan kopen. Sochtends de laatste spullen ingepakt en kwamen we er achter dat we vergeten waren onze zwemkleding op te hangen dus dat was nog nat. Néé dan duik ik niet het zwembad in dat vind ik absoluut niet fijn. Onze koffers stonden klaar dus zijn we samen naar de parkeer plaats gewandeld om de auto te halen. Weer bij ons huisje aangekomen was de schoonmaakster al bezig dus die vroeg of we al bijna klaar was zodat ze aan de slag kon. Samen even de koffers in de auto geladen en een laatste check door de kamer en dicht die deur. 

In de auto reden we richting de ingang waar we onze sleutels moesten afgeven en toen kwam ik er achter dat we onze punten nog niet hadden ingeleverd in de gamehall dus parkeerde we de auto en liepen we weer terug. Ondertussen nog een paar leuke foto's gemaakt want het was een prachtige dag. Eenmaal aangekomen in de Action Factory kozen we onze prijzen uit. We hadden aardig wat punten dus kozen we voor een fondueset, minion sleutelhanger, kwartetspel en een frisbee. Jasper wou graag de minion sleutelhanger en je raad het al ik de fondueset. De laatste punten hebben we aan de kwartetspel en frisbee uitgegeven en zelfs toen hadden we nog 25 punten over. Een jongen zagen we helemaal uitrekenen of hij wel genoeg had dus gaven we onze punten en die was er heel erg blij mee.

Even een snelle stop bij de toilet en een broodje gehaald bij de Foodstore en toen was het toch echt tijd om naar huis te gaan. Eerst reden we naar Zaandam om mijn was af te geven bij mijn moeder zodat dit alvast gewassen kon worden anders werd het pas maandag. Daarna was het echt heerlijk om in Hoorn aan te komen en alle spullen uit te laden en neer te ploffen op bed want de vakantie was voorbij.

Ik ga nog een uitgebreid artikel over Center Parcs Eemhof maken over hoe onze ervaringen waren maar wij zijn echt wel enthousiast!


Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoeveel soorten meloen zijn er?

Meloen is familie van de komkommer en dat betekend dat meloen eigenlijk ook geen fruit is maar een groente. Ja hier stond ik zelf ook wel even van te kijken. Meloenen worden in veel tropische en subtropische streken verbouwd maar ook groeien ze onder gecontroleerde omstandigheden in de Nederlandse kassen. Meloenen laten zich heel goed kruisen tot andere soorten hierdoor is er een enorme variatie aan meloen te koop. In Nederland zijn er een aantal meloen soorten die veel voorkomen: Galia Meloen Watermeloen Cantaloupe meloen Piel de sapo meloen Charentais meloen Honing meloen Er zouden maar liefst 70 meloen soorten op de wereld bestaan maar wie weet is dit in de tussentijd zelfs al weer uitgebreid. Zo is er ook een Gwanipa meloen en een Oranje ananas meloen. Het spreekt voor zich dat alle meloen zoet zijn en dus heerlijk door een salade, als tussendoortje of dessert. Als ik een meloensoort zou moeten uit kiezen wat absoluut favori

Kruidvat Hairstyling producten

Ik ben eigenlijk altijd wel weer op zoek naar fijne producten om mijn haar te verzorgen want ik heb helaas nog niet het perfecte product gevonden waar ik echt heel tevreden over ben. Ik stuitte zo tegen de Kruidvat hairstyling producten en besloot deze eens te proberen. Mijn kapsel zou in een mum van tijd klaar zijn voor een frisse start op school, het werk of een romantische date. Dit moeten we natuurlijk proberen met het volledige nieuwe redesign van de Kruidvat hairstyling producten en de toegevoegde nieuwe producten.  Een greep uit de producten van de Kruidvat hairstyling producten: - Curls styling gel - Curls styling cream - Curls styling mousse  - Sleek control serum - Messed up matte clay - Heat protected spray - Hold styling spray - Restyle fibre paste - Shine & care oil spray  - Texture styling spraysl - Tough power gel - Volume booster pre-styling spray Ik heb zelf erg sluik haar waardoor volume echt wel een must is en er genoeg producten zijn die ik heb gekocht maar uite

Review - Dr. Oetker Pizzaburger

Pizza daar kan je mij absoluut niet het bed voor uit krijgen want néé ik vind het niet zo heel erg lekker. Het is niet dat ik het vies vind maar het is niet zo mijn ding en als ik er dan één kies is het een kaas-ui pizza. Ja ik hoor je al lachen want dat is net een kaas-uienstokbrood haha. Al een tijd zag ik de Dr. Oetker pizzaburgers liggen in de schappen maar ik durfde het toch niet aan tot van de week. Ze waren bij de Dekamarkt in de reclame dus deed ik mijn stoute schoenen aan en nam ik ze mee. De pizzaburger is in drie verschillende smaken te verkrijgen: - Dr. Oetker pizzaburger salami - Dr. Oetker pizzaburger diavolo - Dr. Oetker pizzaburger speciale Wij kochten de Dr. Oetker salami en diavolo variant. Eerste indruk Toen ik de doos open deed kwamen daar twee plastic verpakkingen eruit met burgers. In elke verpakking zit een bovenkant en onderkant die je zelf na het bakken op elkaar moet leggen. De onderkant is redelijk goed belegd en de bovenkant is be